Як і де отримати замовлення?
1. Самовивіз з відділення «Нова пошта»
Ви можете отримати товар у відділенні «Нова пошта» відповідно до умов перевізника.
- При оформленні замовлення в інтернет-магазині або по телефону +38 096 138 18 69 виберіть спосіб доставки до відділення "Нова пошта".
- Номер накладної (ТТН) буде вказано в SMS-повідомленні або повідомленні в Viber.
- Відстежити статус посилки можна на сайті «Нова пошта», після надходження посилки в відділення Ви отримаєте повідомлення.
- Заберіть посилку у відповідному відділенні (необхідно надати паспорт або будь-який інший документ, що засвідчує особистість).
- Сплатіть вартість замовлення.
2. Самовивіз з відділення «Укрпошта»
Ви можете отримати товар у відділенні «Укрпошта» відповідно до умов перевізника.
- При оформленні замовлення в інтернет-магазині або по телефону +38 096 138 18 69 виберіть спосіб доставки до відділення "Укрпошта".
- Номер накладної (ТТН) буде вказано в SMS-повідомленні або повідомленні в Viber.
- Відстежити статус посилки можна на сайті «Нова пошта», після надходження посилки в відділення Ви отримаєте повідомлення.
- Заберіть посилку у відповідному відділенні (необхідно надати паспорт або будь-який інший документ, що засвідчує особистість).
- Сплатіть вартість замовлення.
3. Доставка кур'єром «Нова пошта»
Ви можете отримати товар кур'єром «Нова пошта» відповідно до умов перевізника.
- При оформленні замовлення в інтернет-магазині або по телефону +38 096 138 18 69 виберіть спосіб доставки кур'єром за адресою "Нова пошта".
- Номер накладної (ТТН) буде вказано в SMS-повідомленні або повідомленні в Viber.
- Відстежити статус посилки можна на сайті «Нова пошта», після надходження посилки в Ваш населений пункт з вами зв'яжеться кур'єр "Нова пошта» для узгодження термінів і місця доставки.
- Сплатіть вартість замовлення кур'єру.
4. Доставка кур'єром «Укрпошта»
Ви можете отримати товар кур'єром «Укрпошта» відповідно до умов перевізника.
- При оформленні замовлення в інтернет-магазині або по телефону +38 096 138 18 69 виберіть спосіб доставки кур'єром за адресою "Укрпошта".
- Номер накладної (ТТН) буде вказано в SMS-повідомленні або повідомленні в Viber.
- Відстежити статус посилки можна на сайті «Укрпошта», після надходження посилки в Ваш населений пункт з вами зв'яжеться кур'єр "Укрпошта" для узгодження термінів і місця доставки.
- Сплатіть вартість замовлення кур'єру.